понеділок, 4 квітня 2016 р.

календарно-тематичне планування, укр. мова, 7 кл


Українська мова 7 клас
                                                           Погоджено_______________________
н/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1
Вступ. Мова — скарбниця духовності народу

учні знають, яку роль відіграє мова в збереженні духовних надбань народу; уміють аргументовано довести своє твердження з теми уроку
2
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях

учні вміють правильно розставляти розділові знаки в простому та складному реченнях згідно з вивченими правилами, виправляють допущені помилки; складають прості речення, ускладнені однорідними членами, звертаннями, вставними словами, речення з прямою мовою й складні речення
3-4
Частини мови. Вивчені групи орфограм

учні знаходять у реченнях вивчені частини мови, орфограми; доводять приналежність слова до частини мови, обґрунтовують написання орфограми; уміють виправляти допущені помилки
5
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про текст і стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання

учні знають, що таке текст, його структурні особливості; визначають стилі та типи мовлення, тему й основну думку тексту; уміють з одного прослуховування переказати текст

МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ.
Дієслово (18)


6
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслова в реченнях і текстах; уміють їх відрізняти від інших частин мови; визначають форми та граматичні ознаки дієслова; складають усні й письмові висловлювання на певну соціокультурну тему, використовуючи виражальні можливості дієслова
7-8
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення)

учні вміють вирізняти особливі форми дієслова в реченнях, доречно використовують їх у мовленні, збагачують словниковий запас; уміють правильно використовувати форми дієслів у мовленні
9
Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом)

учні вміють переказувати текст публіцистичного стилю, добирають заголовок, складають план прочитаного, визначають виражальні засоби тексту
10
Доконаний і недоконаний види дієслова

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслово в реченні; визначають його форми, граматичні ознаки, засоби творення видових пар; правильно використовують форми дієслів у мовленні
11
Часи дієслова. Теперішній час. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Правопис -ться,
-шся в кінці дієслів

учні знають часи дієслова, уміють розпізнавати й утворювати різні часові форми, визначають їх граматичні ознаки, правильно вживають форми дієслів у мовленні; конструюють речення з дієсловами в усіх часах й особових формах
12
Часи дієслова. Теперішній час. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Правопис -ться,
-шся в кінці дієслів

учні знають часи дієслова, уміють розпізнавати й утворювати різні часові форми, визначають їх граматичні ознаки, правильно вживають форми дієслів у мовленні; конструюють речення з дієсловами в усіх часах й особових формах
13
Майбутній час. Правопис -ться,
-шся в кінці дієслів

учні вміють утворювати форми дієслів майбутнього часу, їх відмінювати, правильно використовують форми майбутнього часу в мовленні; виділяють орфограму «Буквосполучення -ться, -шся в дієсловах», знаходять і виправляють допущені помилки на вивчені орфографічні правила
14
Розвиток зв’язного мовлення. Різновиди читання. Ознайомлювальне читання (практично). Навчальне читання мовчки

учні знають різновиди читання, уміють читати мовчки незнайомі тексти різних стилів, типів і жанрів мовлення зі швидкістю 120–210 слів за 1 хвилину; користуються з певною метою залежно від мовленнєвої ситуації ознайомлювальним видом читання (відшукують потрібну інформацію, читаючи заголовки, назву, початок, кінцівку, окремі фрагменти, виділяють головне та другорядне, оцінюють прочитане з погляду змісту й форми
15
Дієслова І і ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін. Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять у тексті дієслова теперішнього й майбутнього часу; уміють визначати належність дієслова до певної дієвідміни; правильно вимовляють і пишуть особові закінчення; аргументують написання орфограм;
16
Контрольна робота № 1. Тестування

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслово в реченні; уміють визначати належність дієслова до певної дієвідміни, його вид і час, правильно вимовляють і пишуть особові закінчення; знаходять та виправляють допущені помилки на вивчені орфографічні правила
17
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий

учні знаходять способові форми дієслова, уміють розрізняти й утворювати різні способи, редагують тексти щодо вживання дієслів одного способу замість інших, конструюють речення з дієсловами в усіх часових і особових формах
                                                                                 
                                                                              Погоджено_______________
18
Творення дієслів умовного й наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу. Уживання одних способів дієслів замість інших

учні знають про способи творення дієслів умовного й наказового способів; уміють правильно вживати м’який знак у дієсловах наказового способу; замінюють уживання дієслів одного способу в значенні іншого
19
Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. Розписка

учні знають стилі мовлення; уміють визначати ситуацію спілкування, типи й стилі мовлення, жанри, особливості їх побудови; знають про офіційно-діловий стиль і призначення розписки як одного з видів ділової документації;
20
Безособові дієслова .Безособові дієслівні форми на -но, -то

учні знаходять безособові дієслова; уміють пояснювати їх синтаксичну роль, знають про безособові дієслівні форми на -но, -то; уміють знаходити в реченнях ці дієслівні форми; складають речення з ними; використовують форми на -но, -то у власних висловлюваннях; уміють проводити їх заміну підрядним реченням;
21
Перехідні та неперехідні дієслова

учні знаходять перехідні й неперехідні дієслова в реченнях; виправляють допущені помилки на вивчені орфографічні правила, а також помилки у формі залежного слова; правильно використовують перехідні й неперехідні дієслова в мовленні;
22
Способи творення дієслів. Розбір дієслова як частини мови

учні знають основні способи творення дієслів; уміють визначати способи словотвору дієслів; самостійно здійснюють морфемний та словотвірний аналізи дієслів; уміють розбирати дієслово як частину мови
23
Розвиток зв’язного мовлення. Усний стислий переказ тексту наукового стилю

учні вміють визначати тип і стиль мовлення, тему й головну думку; складають самостійно план; уміють усно переказувати текст наукового стилю; виділяють ключові слова й записують їх по ходу слухання;
                                                                    Погоджено________________
24
Правопис не з дієсловами (повторення

учні знають правила написання не з дієсловами; уміють обґрунтовувати вибір написання не з дієсловами відповідним правилом; знаходять і виправляють допущені помилки на вивчені орфографічні правила
25
Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру

учні вміють докладно переказувати текст; розпізнають його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті; визначають ситуацію спілкування, стилі та типи мовлення; розуміють зміст прослуханого тексту; визначають тему та основну думку висловлювання; добирають заголовок; складають план почутого
26
Систематизація та узагальнення знань із теми «Дієслово». Підсумковий урок

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслова в реченні; уміють визначати форми дієслова, граматичні ознаки, належність до певної дієвідміни; правильно вимовляють дієслова та пишуть їх із вивченими орфограмами; аргументують написання орфограм; знаходять і виправляють допущені помилки на вивчені правила; конструюють речення з дієсловами в усіх часах і особових формах; редагують тексти щодо вживання дієслів одного способу замість іншого.
27
Контрольна робота № 2. Тестування. Контрольне читання мовчки

учні знають загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслово в реченні; уміють визначати його форми, граматичні ознаки, належність , належність до певної дієвідміни; правильно вимовляють дієслова та пишуть їх із вивченими орфограмами;



Дієприкметник (10)



Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

учні знають значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять у реченні дієприкметники, використовують їх у власних висловлюваннях

Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних та пасивних дієприкметників теперішнього та минулого часу

учні вміють визначати дієприкметники активного й пасивного стану; засоби їх творення, правильно пишуть дієприкметники з вивченими орфограмами, утворюють активні й пасивні дієприкметники, пояснюють відмінність між ними; правильно визначають суфікси в дієприкметниках
30
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників

учні вміють відмінювати дієприкметники; відрізняють їх від прикметників; правильно визначають відмінки та доцільно вживають дієприкметники в правильній відмінковій формі; правильно пишуть відмінкові закінчення; знаходять і виправляють у реченні помилки на вивчені правила
31
Розвиток зв’язного мовлення. Особливості побудови опису процесу праці. Усний докладний переказ тексту з описом процесу праці

учні знають типи мовлення, їх функції, уміють розрізняти тексти-розповіді, тексти-описи й тексти-роздуми; складають усні й письмові твори про процес праці; уміють визначати тему й основну думку висловлювання, його належність до певного стилю; додержуються вимог мовлення та основних правил спілкування; помічають і виправляють недоліки у власному й чужому мовленні; уміють докладно переказувати текст, що містить розповідь про процес праці, розуміють з одного прослуховування фактичний зміст тексту;
                                                                

                                                                       Погоджено_____________________
32-33
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників

учні вміють визначати дієприкметниковий зворот у реченні; правильно інтонують речення з дієприкметниковими зворотами; складають речення з дієприкметниковими зворотами; проводять їх заміну підрядним реченням; правильно розставляють розділові знаки при дієприкметниковому звороті; знаходять і виправляють помилки на вивчені правила; використовують орфограми у власних висловлюваннях
34
Перехід дієприкметників у прикметники та іменники.

учні вміють знаходити в реченні дієприкметники; відрізняють дієприкметник від прикметника;
35
 Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження

учні вміють знаходити в реченні дієприкметники; відрізняють дієприкметник від прикметника; правильно пояснюють правила написання нн у прикметниках дієприкметникового походження; уміють відрізняти їх від пасивних дієприкметників на -ний; знаходять і виправляють у реченні помилки на вивчені правила
36
Не з дієприкметниками

учні вміють правильно писати не з дієприкметниками, окремо та разом; пояснюють орфограми в дієприкметниках; знаходять і виправляють в реченні помилки на вивчені орфографічні й граматичні правила; знають значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль
37
Контрольний диктант. Виразне читання вголос художніх і публіцистичних текстів

учні правильно пишуть слова з орфограмами й пояснюють написання; знаходять і виправляють допущені помилки; розставляють розділові знаки; виразно та плавно читають вголос незнайомі тексти художнього й публіцистичного стилів
38
Розбір дієприкметника як особливої форми дієслова. Повторення та узагальнення теми «Дієприкметник»

учні знають загальне значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять у реченні дієприкметники; уміють розбирати дієприкметник як особливу форму дієслова; пояснюють орфограми й пунктограми; знаходять і виправляють у реченні помилки на вивчені орфографічні, граматичні й пунктуаційні правила; визначають дієприкметники активного й пасивного стану; засоби їх творення
39
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий стислий переказ тексту з елементами опису процесу праці
в художньому стилі

учні вміють стисло письмово переказувати текст, що містить опис процесу праці; розпізнають текст, його структурні особливості; визначають стилі й типи мовлення; з одного прослуховування розуміють зміст тексту; виділяють ключові слова; визначають основну й другорядну інформацію, складають план почутого; оцінюють прослухане, порівнюючи з життєвим досвідом
40
Контрольна робота № 3. Тестування

учні знають загальне значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять у реченні дієприкметник і дієприкметниковий зворот, безособові дієслівні форми на -но, -то; уміють визначати дієприкметники активного й пасивного стану, засоби їх творення; правильно пишуть дієприкметники з вивченими орфограмами; правильно інтонують речення з дієприкметниковими зворотами; уміють розбирати дієприкметник як особливу форму дієслова
         
                                                                       
                                                                               
                                                                                 Погоджено__________________

Дієприслівник (7)


41
Дієприслівник як особлива форма дієслова; загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична рол

учні знають загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника; уміють розпізнавати дієприслівники в тексті; визначають граматичні ознаки дієприслівника; відрізняють дієприслівник від дієприкметника
42-43
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники доконаного й недоконаного виду, їх творення

учні вміють визначати вид і час дієприслівників; уміють утворювати дієприслівники доконаного й недоконаного виду; правильно вживають їх у мовленні; визначають граматичні ознаки дієприслівника; пишуть правильно дієприслівники з вивченими орфограмами
44
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-опис процесу праці за власним спостереженням

учні вміють складати усні й письмові твори за простим і складним планами, обираючи стиль і тип мовлення, відповідні ситуації спілкування; грамотно висловлюють думки, дотримуються особливостей типу мовлення, збирають та систематизують матеріал для твору; дотримуються вимог до мовлення та основних правил спілкування; помічають і виправляють недоліки у власному та чужому мовленні
45-46
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівнику

учні знають матеріал про дієприслівниковий зворот; уміють знаходити та відокремлювати в реченнях дієприслівникові звороти та одиничні дієприслівники; правильно розставляють розділові знаки при дієприслівниках і дієприслівникових зворотах; конструюють прості речення з дієприслівниками та дієприслівниковими зворотами, замінюють їх складними реченнями з підрядними обставинами


                                                                             Погоджено_________________
47
Не з дієприслівниками

учні знають правила написання не з різними частинами мови; уміють знаходити в тексті орфограму «Не з дієприслівниками»; пишуть правильно дієприслівники з вивченими орфограмами; виправляють помилки у вживанні та правописі дієприслівників
48
Контрольна робота № 4. Тестування

учні знають загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника; уміють правильно писати дієприслівники з вивченими орфограмами; розставляють розділові знаки при дієприслівниках та дієприслівникових зворотах; відрізняють дієприслівник від дієприкметника; виправляють помилки у вживанні та правописі дієприслівників; уміють виконувати розбір дієприслівника як особливої форми дієслова

Прислівник


49-50
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників (практично)

учні знають загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника; знаходять прислівники в реченні, відрізняють їх від омонімічних і паронімічних частин мови; розпізнають різні за значенням прислівники в текстах, правильно використовують їх
51
Ступені порівняння прислівників

учні знають, уміють утворювати й правильно вживають у мовленні прислівники вищого й найвищого ступенів порівняння; правильно визначають прислівники в реченнях, використовують їх в усному та писемному мовленні; уміють практично застосовувати правила правопису,
52
Способи творення прислівників

учні знають основні способи творення прислівників; уміють визначати спосіб творення прислівників та самостійно утворювати прислівники;
                                                                                      Погоджено________________
53
Букви н та нн у прислівниках

учні знають правила написання н та нн у прислівниках; уміють знаходити орфограму «Н та нн у прислівниках»; правильно пишуть слова із цією орфограмою; помічають і виправляють помилки в правописі прислівників
54
Не, ні з прислівниками

учні вміють правильно писати не та ні з прислівниками; знаходять прислівники в реченні, відрізняючи їх від омонімічних і паронімічних частин мови; уміють практично застосовувати правила правопису; правильно наголошують прислівники; помічають і виправляють помилки в їх правописі
55
Розвиток зв’язного мовлення10. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму

учні вміють докладно переказувати текст; розпізнають його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті; визначають ситуацію спілкування, стиль і тип мовлення; розуміють зміст прослухованого тексту; визначають тему та основну думку висловлювання; добирають заголовок; складають план почутого
56
И та і в кінці прислівників

учні знають правила написання и та і в кінці прислівників; уміють правильно писати слова із цією орфограмою; правильно наголошують прислівники; помічають і виправляють помилки в правописі прислівників
57-58
Написання прислівників через дефіс

учні знають правила написання прислівників через дефіс, уміють знаходити слова із цими орфограмами в реченнях та текстах; помічають і виправляють помилки в правописі прислівників; знають і вміють визначати способи словотворення прислівників
59-60
Написання прислівників разом та окремо

учні знають правила написання прислівників разом, окремо, через дефіс; уміють знаходити слова із цими орфограмами в реченнях і текстах; знають і вміють визначати основні способи словотворення прислівників; правильно наголошують прислівники; помічають і виправляють помилки в правописі прислівників
61
Розвиток зв’язного мовлення.11 Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування

учні вміють складати й розігрувати діалоги, оформлюють їх письмово, правильно використовують розділові знаки, різні типи й види реплік
62
Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день, рік у рік

учні знають правила написання прислівникових сполук, уміють знаходити слова із цими орфограмами в реченнях і текстах, помічають і виправляють помилки в правописі прислівників, правильно наголошують прислівники
63
Контрольна робота № 5. Тестування

учні знають загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника; уміють знаходити прислівники в реченні; визначають граматичні ознаки цієї частини мови; уміють утворювати ступені порівняння; практично застосовують правила правопису; помічають і виправляють помилки в правописі прислівників
64
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні

учні знають матеріал про службові частини мови; уміють визначати самостійні та службові частини мови; знаходять прийменники в реченні; відрізняють їх від сполучників і часток; використовують прийменники як засіб зв’язку слів у словосполученні



                                                                             Погоджено___________________
65
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники

учні знають матеріал про прийменник; уміють пояснювати принцип поділу прийменників на групи за будовою та походженням; розрізняти їх; визначають способи утворення похідних прийменників
66
Розвиток зв’язного мовлення.12 Особливості побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ тексту з елементами опису зовнішності людини

учні знають особливості побудови опису зовнішності людини; уміють усно переказувати текст з елементами опису зовнішності людини; складають план почутого; з’ясовують стиль і тип мовлення; розуміють зміст тексту, правильно визначають тему та основну думку
67
Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс

учні знаходять прийменники в реченні; правильно поєднують їх з іменниками; уміють правильно писати похідні прийменники разом, окремо, через дефіс; знаходять і виправляють помилки в їх правописі; аналізують тексти щодо правильності вживання прийменників із відмінковими формами іменників
68
Розвиток зв’язного мовлення. 13Письмовий докладний переказ тексту з елементами опису зовнішності людини

учні вміють усно й письмово докладно переказувати текст з елементами опису зовнішності людини; з’ясовують стиль і тип мовлення; розуміють зміст тексту, правильно визначають тему та основну думку; виділяють ключові слова й записують їх у ході прослуховування тексту, складають план почутого
69
Розвиток зв’язного мовлення.14 Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності людини

учні вміють докладно письмово переказувати текст, що містить опис зовнішності людини; визначають стиль і тип мовлення; розуміють зміст тексту, уміють визначати тему та головну думку; складають план тексту; помічають і виправляютьпомилки
70
Сполучник як частина мови. Сполучники сурядності й підрядності, їх види

учні знаходять сполучники в реченні; відрізняють їх від прийменників та часток; називають групи сполучників за функцією в простому й складному реченнях; уміють розрізняти сполучники сурядності й підрядності
71
Розвиток зв’язного мовлення. 15Твір-опис зовнішності людини за картиною

учні вміють описувати зовнішність людини за картиною, добирають відповідні виражальні засоби; помічають і виділяють головні й другорядні деталі; складають план до твору-опису; оцінюють текст із погляду його змісту, форми, авторського задуму й мовного оформлення
72
Написання сполучників разом і окремо

учні вміють розрізняти сполучники сурядності та підрядності; знають правила правопису сполучників; правильно пишуть сполучники, помічають і виправляють помилки в їх написанні
73
Сполучник як засіб зв’язку однорідних членів речення, частин складносурядного та складнопідрядного речень

учні вміють правильно ставити розділові знаки в реченнях зі сполучниками сурядності та підрядності; називають групи сполучників за функцією в простому й складному реченнях; правильно пишуть сполучники, помічають і виправляють помилки в їх написанні; редагують речення, доцільно замінюючи сполучники синонімічними
74
Розвиток зв’язного мовлення. 16Усний твір-опис зовнішності людини (за власним спостереженням)

учні вміють складати опис зовнішності людини за власним спостереженням у художньому стилі; добирають матеріал до твору, уміють його систематизувати, аналізувати; знають відомості про типи й стилі мовлення; складають план твору; додержуються вимог до мовлення
75
Розвиток зв’язного мовлення.17 Портретний нарис у публіцистичному стилі

Тексти, схема «Портретний нарис у публіцистичному стилі»
                                                                         Погоджено_____________________
76
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням

учні вміють знаходити частки в реченні, відрізняють їх від інших службових частин мови; розрізняють розряди часток за значенням; правильно з’ясовують їх морфологічні ознаки
77
Розвиток зв’язного мовлення. 18 Контрольний твір-оповідання за поданим сюжетом

учні вміють складати оповідання за поданим сюжетом, добирають мовні засоби відповідно до задуму висловлювання й стилю мовлення; збирають та систематизують матеріал для твору; визначають тему та основну думку твору
78
Правопис часток. Написання -бо, -но, то-, -от, -таки

учні правильно пишуть частки; знаходять і пояснюють орфограми в частках за допомогою правил; самостійно виявляють і виправляють помилки в правописі
79
Розвиток зв’язного мовлення.19 Аналіз помилок, допущених у творах

учні вміють знаходити, аналізувати й виправляти помилки, недоліки в побудові та мовленнєвому оформленні власних висловлювань; грамотно висловлюють думки; виправляють допущені помилки
80
Частки не, ні з різними частинами мови

учні вміють правильно писати не і ні з різними частинами мови; знаходять і пояснюють орфограми в частках за допомогою правил; уміють самостійно виявляти й виправляти помилки в правописі
81
Розвиток зв’язного мовлення. 20 Усний твір-роздум дискусійного характеру. Створення діалогів дискусійного характеру відповідно до запропонованої ситуації

учні знають відомості про стилі та типи мовлення; уміють розрізняти поняття «дискусія» і «диспут», складати усний твір-роздум; складати й розігрувати діалоги, осмислюють тему, ідею, проблеми тексту; добирають потрібний мовний матеріал; уміють грамотно викладати думки; помічають і виправляють недоліки у власному  мовленні
                                                                              Погоджено____________________
82
Вигук як особлива частина мови. Дефіс у вигуках. Кома й знак оклику при вигуках

учні вміють знаходити вигуки в реченнях, відрізняють вигуки від часток; правильно пишуть вигуки й розставляють розділові знаки при них; аналізують тексти щодо ролі в них вигуків, доречно використовують їх у власному мовленні
83
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання

учні правильно пишуть і пояснюють орфограми; знаходять і виправляють допущені помилки; розставляють розділові знаки; розуміють і запам’ятовують після одного прочитання зміст, тему й основну думку висловлювання
84
Розвиток зв’язного мовлення.21 Анотація. Бібліографія

учні вміють складати анотацію та бібліографію до книг, статей; називають основні ознаки анотації, працюють зі словниками, знаходять бібліографічний опис до книг
85
Контрольна робота № 6. Тестування

учні знаходять прийменники, сполучники, частки, вигуки в реченні; уміють застосовувати правила правопису прийменників, сполучників, часток, вигуків; виявляють і виправляють помилки в їх правописі; складають речення з різноманітними конструкціями, правильно розставляють розділові знаки
86
Розвиток зв’язного мовлення. 22 Замітка в газету дискусійного характеру

учні вміють складати замітку дискусійного характеру, дискутують, розрізняють поняття «дискусія» та «полеміка»; висловлюють особисту позицію щодо обговорюваної теми; добирають цікаві, переконливі аргументи; формують тези, аргументують власну думку, роблять висновки; уміють писати до газети замітку дискусійного характеру
87
Самостійні частини мови, їх правопис і використання в мовленні

учні знаходять у реченнях самостійні частини мови; уміють відрізняти їх від службових; доводять приналежність слова до частини мови, обґрунтовують написання, орфограми; виправляють допущені помилки в усному й писемному мовленні
88
Службові частини мови. Орфограми в службових частинах мови

учні знаходять у реченнях службові частини мови; уміють відрізняти їх від самостійних; правильно пишуть і пояснюють орфограми; самостійно помічають і виправляють помилки в усному й писемному мовленні

Немає коментарів:

Дописати коментар